סדנאות

1. אנשי מכירות שטח במגזר הערבי

 

סדנאות המיועדות לאנשי מכירות מהאוכלוסייה הערבית. בסדנה, לומדים אנשי המכירות כיצד לגייס לקוחות בתוך האוכלוסייה הערבית. סדנאות אלו, מיועדות לאנשי מכירות מתחילים וגם למנוסים ומתקדמים יותר.

 

נושאי הסדנאות

  • אומנות המכירה- זיהוי הלקוח, רצינותו, קבלת החלטות, יצירת כימיה ואמון המותאמים לסביבה, אבחון צרכי הלקוח (דגש על פרמטרים שיש לקחת בחשבון בתהליכי מכירה כגון, מספר ילדים, אחים, משפחה). כל התכנים הללו באים יחד בשילוב בירור אפשרויות ה- up-sell, cross-sell , והצגת פתרון מותאם ובשפת הלקוח
  • חשיבות תהליכי השרות בהליך המכירות באוכלוסייה הערבית ככלי להגדלת כמות לקוחות, שמירה על אמון הלקוח ובשילוב תיאום ציפיות נכון
  • כיצד לעבור מתקשורת עקיפה לתקשורת אסרטיבית בהליך המכירות מול לקוחות ערבים.
  • איתור לקוחות – יצירת מאגר ראשוני באמצעות הסביבה המיידית והמעגלים סביבה. באמצעות לקוח מביא לקוח, ותסריטי שיחה מותאמים תרבותית בנושא
  • התאמת הטיפול בהתנגדויות ללקוחות. לדוגמה, לקוח שלא הופיע לפגישה או לחתימה

 

הייחודיות:

הסדנאות מבוססות על שילוב ידע מקצועי אקדמי עם היכרות של האוכלוסייה הערבית בארץ וכן על ניסיון רב שנים בהכנה של אנשי מכירות למגזר הערבי בחברות בשוק התקשורת, כל אלו מביאים לייחודיות שלנו.

יתרה מזאת, אנו מכירים את הקשיים הייחודיים העומדים בפני אנשי מכירות השטח במגזר הערבי, הבאים לידי ביטוי באיתור הלקוחות, תכנון הזמן של איש המכירות, קיום הישיבות עם הלקוחות, איך יש לגשת ללקוח, התאמת תהליך יצירת הכימיה והאימון עם הלקוח, כיצד יש לבצע את סגירת העסקה עם הלקוח.

 

תוצאות:

צמצום והקטנת עקומת הלמידה של אנשי המכירות הערבים והגדלת תפוקותיהם מתהליכי המכירה.

 

יצירת קשר עבור מוצר זה

 


 

2. מוכרנים בחנות במגזר הערבי

 

סדנאות העוסקות בתהליכי מכירה המיועדות לאנשי מכירות, בעלי עסקים קטנים ובינוניים מן האוכלוסייה הערבית. אלו מיועדות לבעלי עסקים שמוכרים את מוצריהם או שרותיהם לאוכלוסייה הערבית והיהודית.

הסדנאות מועברות לשתי רמות של אנשי מכירות – קבוצה של אנשי מכירות ובעלי עסקים מתחילים וקבוצה שנייה של אנשי מכירות ובעלי עסקים מתקדמים עם ניסיון.

 

נושאי הסדנאות

  • אמנות המכירה: זיהוי פרופיל הלקוח – מידת התעניינותו, קבלת החלטות, יצירת כימיה ואמון מותאמת לסביבה, משא ומתן, בירור צרכי הלקוח – (כגון מספר ילדים, אחים, משפחה) תוך בירור אפשרויות ה-up-sell cross-sell , הצגת פתרון מותאם ובשפת הלקוח
  • חשיבות תהליכי השירות בהליך המכירות באוכלוסייה הערבית ככלי להגדלת כמות הלקוחות, שמירה על אמון הלקוח גם ללא עמידה בכל ציפייה, תיאום ציפיות נכון
  • מעבר מתקשורת עקיפה לתקשורת אסרטיבית בהליך המכירות מול לקוחות ערבים
  • יצירת מאגר ראשוני באמצעות הסביבה המיידית והמעגלים סביבה, באמצעות למ”ל, תסריטי שיחה מותאמים תרבותית בנושא
  • כיצד לטפל בהתנגדויות- התאמת הטיפול בהתנגדויות ללקוחות.

 

הייחודיות:

הסדנאות מבוססות על שילוב תכנים מקצועיים וניסיון רב שנים בהכנה של אנשי מכירות למגזר הערבי בחברות בשוק התקשורת. יתרה מזאת, אנו בעלי הכרות עם הקשיים והדילמות המאפיינים את אנשי המכירות ובעלי העסקים הערבים מול לקוחותיהם.

 

תוצאות:

צמצום והקטנת עקומת הלמידה של אנשי המכירות הערבים והגדלת תפוקותיהם.

 

יצירת קשר עבור מוצר זה

 


 

3. קורס ניהול השיווק לעסקים במגזר הערבי

 

סדנאות המיועדות לאנשי עסקים קטנים ובינוניים בקרב האוכלוסייה הערבית. הסדנאות מועברות בשפה הערבית, בשתי רמות- רמת מתחילים ורמת מתקדמים.

 

נושאי הסדנאות

  • קהל יעד והתנהגות צרכנים, ניתוח הסביבה הפנימית של החברה, ניתוח סביבה שיווקית, ספקים, SWOT, אסטרטגיה שיווקית, סביבה תחרותית, ניהול סביבה שיווקית, מגמות עתידיות, מחזור חיי מוצר,
  • כוח מיקוח ספקים וקונים
  • פרסום במגזר הערבי, דילמות של ניהול שיווק לעסק קטן ובינוני במגזר הערבי.

בסיום הסדנה, המשתתפים יצטרכו להפיק תכנית שיווקית לעסק, על פי התכנים שנלמדו.

 

הייחודיות:

הכרת האוכלוסייה הערבית בארץ, עבודה עימה וניסיון רב שנים האוכלוסייה בייעוץ לשיווק לעסקים בתוך החברה הערבית, הם שמביאים לייחודיות שלנו בתחום.

 

תוצאות:

הקטנת עקומת הלמידה של מנהל השיווק הערבי ובעל העסק הקטן והבינוני והגדלת תפוקות הארגון ומידת עמידותו מול מתחריו.

 

יצירת קשר עבור מוצר זה

 


 

4. קורס מיומנויות ניהול

 

 

קורס חווייתי ייעודי המיועד למנהלי מחלקות, מנהלי סניפים, מנהלים בדרג ביניים מן האוכלוסייה הערבית. בקורס נלמדים תכנים הקשורים למיומנויות ניהול המועברים גם על ידי השתתפות והתנסות עם אתגרים ניהוליים, קשיים ודילמות הייחודיים למנהלים ערבים מתחומים שונים.

 

נושאי הסדנאות

  • תקשורת בינאישית
  • ניהול זמן, ארבעת הכובעים של המנהל, יכולות תכנון וניהול ישיבות
  • ניהול ומנהיגות
  • הנעת עובדים

 

הייחודיות:

שילוב בין ידע מקצועי ארגוני-ניהולי לבין צרכים ודילמות ייחודיים אשר ניצבים מול המנהל באוכלוסייה הערבית. היכולת שלנו המבוססת על ניסיון רב שנים,בהכרת והבנת הצרכים והדילמות ומתן סיוע נכון, היא שתגרום למנהל להתמודד עמם באופן מוצלח ומותאם.

 

תוצאות:

הקטנת עקומת הלמידה למנהלים חדשים בהליך השתלבותם בתפקיד, הגברת היצרנות של המנהל והצוות שלו, הפחתת טעויות ועוד.

 

יצירת קשר עבור מוצר זה

 


 

5. קורס ניהול מכירות לעסקים במגזר הערבי

 

ייעוץ תהליכי גיוס ומיון מגזר ערבי בארץ

 

סדנאות המיועדות לאנשי עסקים קטנים ובינוניים בקרב האוכלוסייה הערבית. הסדנאות מועברות בשפה הערבית, בשתי רמות- אנשי עסקים מתחילים ואנשי עסקים עם ניסיון.

 

נושאי הסדנאות

  • תכנון מכירות וקביעת יעדים במגזר הערבי
  • גיוס ומיון אנשי מכירות ערבים והכשרת אנשי מכירות ערבים
  • תהליכי ניהול ובקרה של מכירות (כולל דו”חות) באוכלוסייה הערבית, שכר ותמריצים לאנשי מכירות
  • פרסום ומדיה בתוך היישובים הערבים
  • הגדלת האפקטיביות, ניהול זמן, שחיקת עובדים, דילמות בניהול עסק ביישוב הערבי

בסיום הקורס, המשתתפים יצטרכו להפיק תוכנית מכירות לעסק.

 

הייחודיות:

הכרת האוכלוסייה הערבית בארץ, ניסיון של שנים רבות בייעוץ וליווי, הקמה וניהול של מערכי מכירות במגזר הערבי.

אנו בעלי הכרות רבת שנים עם הדילמות והקשיים שמאפיינים את מנהלי המכירות ובעלי העסקים הערבים ואנו נדריך אותם בהתמודדות שלהם עם לקוחותיהם ועובדיהם.

 

תוצאות:

השתתפות בסדנאות, תתרום להקטנת עקומת הלמידה של מנהל המכירות הערבי ותגביר את התפוקות של העסק.

 

יצירת קשר עבור מוצר זה

 


 

6. קורס יזמות עסקית

 


 

7. קורס ניהול עסק קטן קיים
036818899 للتواصل

    الاسم :

    العائلة:

    الايميل:

    الهاتف:


    X

    أهلا وسهلاً بك في موقع معهد فخر. معهد فخر هو معهد لمرافقة وتطوير المشاريع والمصالح التجارية من خلال خدمات الإستشارة والإرشاد